English follows Japanese.
ただいま、システムメンテナンスのためサービス停止中です。
お手数ですが、1月14日(火)午前5:00以降にアクセスをお願いします。
お客さまには大変ご不便をおかけいたしますが、ご理解、ご協力賜りますようお願い申し上げます。
2025年1月11日(土)午前0:00~1月14日(火)午前5:00
サービス停止期間中もご利用いただけます。
ただし、通常のご利用時と次の通り取り扱いが異なります。
サービス停止期間中もご利用いただけます。
ただし、次の時間はご利用できません。
WealthNaviサイトに直接ログインのうえ、ご利用が可能です。
WealthNavi for ソニー銀行 ログイン(ウェルスナビ株式会社のページへリンクします)
なお、WealthNavi for ソニー銀行の新規契約はできません。
マネックス証券サイトに直接ログインのうえ、ご利用が可能です。
マネックス証券(マネックス証券株式会社のページへリンクします)
マネックス証券との金融商品仲介の新規契約およびオートログイン機能はご利用できません。
不正利用緊急ダイヤル
0120-365-738 03-6731-1340(通話料有料)
営業時間 年中無休24時間
本窓口では、その他商品・サービスに関するご案内はできません。商品・サービスについてご不明点がある場合、サービス再開後の1月14日(火)午前9:00以降にお問い合わせください。
We are currently conducting system maintenance.
Please try again after 5:00 AM JST on Tuesday, January 14.
We apologize for any inconvenience caused and appreciate your understanding and cooperation.
January 11, 2025 (Sat) 12:00 AM to January 14 (Tue) 5:00 AM JST
You can use your Sony Bank WALLET (cash card with Visa Debit functionality) for shopping during the system maintenance period. However, the transaction is handled differently than usual.
Temporary English emergency dialing
03-6636-4199 (charged)
Business hours: 9:00 - 17:00
Outside of business hours, please contact the following numbers.
The call will start with a Japanese automated voice. An English-speaking interpreter will be available.
0120-365-738 (toll-free) / 03-6731-1340 (charged)
Business hours: 17:00 - 9:00 (next morning)
This contact window cannot provide information on other products and services. If you have any questions about our products and services, please contact us after 9:00 AM on Tuesday, January 14, 2025.
If the maintenance screen is still showing after the system maintenance is finished, please refresh the page on this screen or clear your browser's cache.
For instructions on refreshing the page or clearing the browser's cache, please refer to your browser's help page.